Hejdå PR with an Edge och hej Mama Said
Vet ni?! PR with an Edge byter från och med idag namn till Mama Said Media!
Varför undrar ni? Jo, när vi föddes för drygt två år sedan så jobbade vi mycket med traditionell PR och att nå ut till media. Detta gör vi såklart fortfarande, men idag har vi breddats, utvecklats och specialiserat oss på även social selling, content marketing, sociala medier och podcasts. Vi är fortfarande experter på att nå ut, men på ett nyare, bättre och roligare vis.
Mama Said tycker vi är ett bra namn för allt det vi är; det hänvisar till berättandet och storytelling, det är något man lägger på minnet och ja, det faktum att mammor faktiskt alltid har rätt. Plus att namnet är en referens till filmen Forrest Gump, som ju handlar om en mästare på att berätta historier. Och vem älskar inte Forrest Gump?!
Så, med det sagt. Hejdå PR with an Edge och hej Mama Said Media. Precis som innan - fast bättre.
Kram!
Och ett stort tack till Duncan James Gray för våra fina logotyper!